Навіщо робити українські гастробренди відомими

Навіщо робити українські гастробренди відомими

Концепція крафтового магазину То Та Торба: навіщо робити українські гастробренди відомими та яка місія команди Торби?

То Та Торба» розкриває потенціал українських гастробрендів, зокрема, у варіаціях унікального варення з шишок. Виділяючи проблеми нестачі відомостей про українські продукти, команда Торби акцентує увагу на традиційних інгредієнтах, які природні та унікальні. Варення з шишок, створене з відбірною сировиною, стає частиною кулінарного досвіду, який команда прагне популяризувати. Такий продукт не лише прикрасить українські гастробренди, але й додасть новий аромат та смак національній кухні. «То Та Торба» — ініціатор гастрономічної революції, що збагатить та визначить унікальність українських продуктів для туристів та гурманів.

Проблеми українських гастробрендів або чому вино з Алазанської долини відоме, а із Закарпаття — ні?

Канада — кленовий сироп, Грузія — сулугуні, вино, чурчхела, Франція — крафтові фермерські сири, Іспанія — хамон, а Україна? Що везуть із України іноземні туристи? Борщ, вареники, голубці — чудові, але це страви, а не продукти, які витримають політ у літаку чи перетин кордону. Через майже столітню радянську окупацію, така велика і багата грунтами, ріками та сонцем територія залишилась без гастробрендів. 

Силу національного харчового продукту легко усвідомити: не одна людина їздила спробувати справжню італійську піцу в Італію, хоч і на смак вона мало відрізняється від української. Туристи долають сотні кілометрів, щоб спробувати нахвалене і розпіарене, в хорошому значенні слова, поєднання продуктів.

Хіба ж у нас немає що показати?

Станом на 2021-22 роки, на сувенірних ринках чи у віддалених куточках Карпат можна було знайти справжні перли: ароматні сири, ягідні конфітюри чи навіть мариновані грибочки. Але про ці продукти або знали одиниці, або вигляд вони мали зовсім не чепурний та не товарний. Тому, команда То Та Торба стала на шлях створення карпатських, українських гастробрендів, які стануть туристичним магнітом та причиною візиту у наш край.

Що нам слід робити, щоб українські національні продукти ставали відомими?

  1. Розповідайте. Сподобався продукт, який придбали від українського виробника? Сфотографуйте, поділіться враженнями, зніміть відео чи розпаковку. Сьогодні кожен має «чудо» силу у вигляді соцмереж, яка здатна дати життя якомусь продукту чи цілій галузі.
  2. Купуйте для подарунку, особливо — за кордон. Так ви допоможете більшій кількості людей спробувати наше, українське та поширити знання про гастробренд.
  3. Допомагайте відгуком та підтримкою. Кожен малий крафтяр чи виробник потребує здорового фідбеку та доброї поради чи навчання, щоб стати кращим. 

Концепція карпатського хабу подарунків «То Та Торба»

Команда «То Та Торба» працює за наступною схемою: 

— знайомство з крафтярами. Ми їздимо до них в гості, на виробництво, тестуємо продукт, а тоді завозимо до нашого хабу;

— тут вступає до роботи дизайнер та маркетолог, які придумують класне упакування, обирають тару, бокси та пропозиції, які будуть тішити гостей Карпатського регіону;

— от і все. Ми публікуємо товари найкращих крафтярів на своєму сайті та соцмережах. 

Тож і ви заходьте: здивуємо смаками, поєднаннями та креативом крафтярів Карпатського регіону!